Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen van de bezoekers van Boot-Outlet.
- Wie zijn jullie?
- Waar zijn jullie bereikbaar?
- Waar zijn jullie Algemene Voorwaarden te vinden?
- Als ik meerdere producten bestel, blijven de verzendkosten dan gelijk?
- Zijn de prijzen op jullie website inclusief BTW?
- Op welke manieren kan ik betalen?
- Wat zijn jullie bankgegevens?
- Kan ik de bezorgtijd van het pakketje bepalen?
- Hoe weet ik dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?
- Ik heb een vraag of klacht, wat nu?
1. Wie zijn jullie?
Boot-Outlet is dé winkel voor al uw watersport benodigdheden. Door de outlet formule bent u verzekerd van de beste artikelen voor de laagste prijs. Bovendien bieden we u een zeer ruime keuze. Tevens kunt u altijd een goed advies verwachten.
2. Waar zijn jullie bereikbaar?
Contact met ons opnemen kan via ons contactformulier op de contact pagina. Alle ingediende contactaanvragen worden zeer snel beantwoord. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen (06-54682350).
3. Waar zijn jullie Algemene Voorwaarden te vinden?
U vindt onze algemene voorwaarden hier.
4. Als ik meerdere producten bestel, blijven de verzendkosten dan gelijk?
Ja, wij berekenen slechts éénmalig verzendkosten. Elke bestelling die u bij ons plaatst wordt bij u bezorgd voor € 4.95 uitgezonderd artikelen met een extreem groot volume of gewicht welke niet in het standaard postpaketten tarief vallen.
5. Zijn de prijzen op jullie website inclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief de BTW. Speciaal voor onze zakelijke klanten word het BTW bedrag wel in de winkelwagen en op de orderbevestiging vermeld. Deze orderbevestiging is kan in de administratie worden ingevoerd als inkoopfactuur.
6. Op welke manieren kan ik betalen?
U op twee verschillende manieren betalen, namelijk: iDeal en Overboeking. Op de pagina Betalen vindt u een uitgebreide uitleg over beide betaalmogelijkheden van Boot Outlet.
7. Wat zijn jullie bankgegevens?
Begunstigende : | Boot Outlet |
Bank: | Rabobank |
Rekeningnummer: | NL54RABO0149882319 |
8. Kan ik de bezorgtijd van het pakketje bepalen?
Leveringen geschieden via Post.nl en worden bij bedrijven overdag en bij pariculiere adressen in de middag / avond aangeboden.
Meer informatie over het bezorgen vindt u op deze pagina.
9. Hoe weet ik dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?
Nadat u besteld heeft krijgt u van ons een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling. Hierin vindt u nogmaals het orderbedrag, de door u bestelde artikelen, uw naam, het factuur- en bezorgadres en de eventuele betalingsinstructies. Wij verzenden geen pakketten voordat de betaling is ontvangen.
10. Ik heb een vraag of klacht, wat nu?
Voor vragen of klachten kunt u contact opnemen met de Boot-Outlet. Onze medewerkers helpen u graag verder.